برنامه های سازمان دانشجویان در این هفته

26 مهر 1393

برنامه های سازمان دانشجویان در این هفته

به همت اعضای سازمان دانشجویان در دفاتر دانشکده های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد و همچنین مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، در هفته جاری چندین طرح فرهنگی در زمینه های مختلف برنامه ریزی و اجرا خواهد شد. حضور کلیه دانشگاهیان علاقه مند در هریک از این طرح ها مزید امتنان خواهد بود. طرح های مذکور به ترتیب زمان اجرا بدین شرح است :

1- گامی به سوی آسمان، طرح قرآنی آموزش فنون قرائت و تدبر در قرآن کریم در قالب طرح مشترک شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه های خراسان رضوی. علاقه مندان می توانند با مراجعه وبسایت بشارت به آدرس KQE.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در این طرح قرآنی ثبت نام نمایند.

2- نشستی با هدف بررسی آثار و سبک اشعار حسین منزوی با عنوان «نام من عشق است، آیا میشناسیدم؟» با حضور دکتر رشید کاکاوند، دکتر حسن دلبری و بهروز منزوی، دوشنبه، ساعت 15 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد به همت دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشکده ادبیات

3- مسابقه مشاعره دانشجویی با عنوان «غزل باران»، سه شنبه ساعت 16 در تالار شریعتی دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد به همت دفاتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشکده های علوم ریاضی و کشاورزی. دانشجویان علاقه مند می توانند با ارسال «نام و رشته تحصیلی» خود به سامانه پیامک سازمان به شماره 30007650001920 تا روز دوشنبه در این مسابقه ثبت نام نمایند.

4- جلسات مکالمه گروهی زبان انگلیسی، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 20 الی 22 در دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در خوابگاه فجر

5- نمایش دانشجویی «دو بز» به همت ستاد مرکزی سازمان دانشجویان در تماشاخانه فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی مشهد واقع در سه راه ادبیات از روز دوشنبه تا پنجشنبه به مدت چهار شب. دانشگاهیان علاقه مند می توانند جهت رزرو بلیط با شماره 09374304977 تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است ارائه کارت دانشجویی و یا دانشگاهی در هنگام ورود به تماشاخانه الزامیست.

 

6- طرح پاکسازی طبیعت توسط دانشجویان علاقه مند در روز جمعه در یکی از ییلاقات طبیعی و روستاهای اطراف مشهد به همت دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشکده علوم تربیتی در روز جمعه دوم آبان. دانشجویان علاقه مند می توانند از طریق همین سایت (ار روز یکشنبه) برای شرکت در این طرح خداپسندانه ثبت نام نمایند.