جزئیات کارگاه داستان نویسی

23 فروردين 1394

جزئیات کارگاه داستان نویسی


کارگاه آموزشی ایده پردازی و خلاقیت در داستان نویسی (مقدماتی) با عنوان «تمام افکارم را به نوشته هایم سنجاق می زنم» با حضور امیرعلی نبویان که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برنامه ریزی شده است، روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته (27 و 28 فروردین) در دو نوبت صبح و عصر در سالن شورای سازمان مرکزی جهاددانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد. در رابطه با جزئیات اجرایی این کارگاه موارد ذیل قابل ذکر است :

- کارگاه نوبت صبح از ساعت 9 شروع شده و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت. پس از وقفه ای حدود یک ساعت و نیمه (نماز، نهار و استراحت)، جلسه دوم نیز از ساعت 14:30 آغاز شده و تا ساعت 18:30 به پایان خواهد رسید. برنامه روز جمعه نیز به همین ترتیب خواهد بود.

- افرادی که تنها برای دوره تکمیلی ثبت نام کرده اند، چنانچه مایل باشند می توانند با پرداخت هزینه کارگاه مقدماتی، در این کارگاه نیز شرکت نمایند.

- پذیرایی نهار در هر دو روز بر عهده خود شرکت کنندگان خواهد بود، لکن امکان سفارش نهار با هزینه شخصی هنگام پذیرش وجود دارد.

- ارائه فیش واریز وجه هنگام پذیرش، برای کلیه ثبت نام کنندگان الزامی خواهد بود.

 

- شرکت کنندگان کارگاه می توانند سایر سوالات و یا ابهامات خود را از طریق دفتر ستاد مرکزی سازمان دانشجویان با شماره تماس 38832355 برطرف نمایند.