آغاز ثبت نام اردوی دریای خاک

24 مهر 1395

آغاز ثبت نام اردوی دریای خاک

ایران علاوه بر میراث غنی فرهنگی، به لحاظ طبیعی نیز دارای پدیده‌های جذاب، متنوع و بی‌نظیری از جمله کویر، بیابان، کوه، دریا و دشت‌های دل‌انگیز می‌باشد که سفرهای دانشجويان به اين مناطق می‌تواند منشأ اثرات مثبت فراوانی براي ایشان باشد. سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نظر دارد تا با توجه به استقبال قابل توجه دانشجویان از دوره های گذشته طرح «دریای خاک» در اسفند 93 در بازدید از کویر فدیشه نیشابور و آذر 94 در بازدید از کویر مصر، با برگزاری مجدد اردویی فرهنگی تفریحی، دانشجویان علاقه مند به طبیعت را با گردشگاه های کویر مرکزی آشنا نماید .

- هزینه ثبت نام در این اردو برای هریک از شرکت کنندگان 1.000.000 ریال می باشد که متقاضیان شرکت در اردو می بایست پیش از ثبت نام اینترنتی، مبلغ آنرا به شماره کارت (6104337960953402) در بانک ملت به نام حسین یوسفی واریز کرده و شماره پیگیری آن در فرم ثبت نام وارد نمایند. لازم به ذکر است، ارائه فیش واریزی هنگام حرکت برای کلیه ثبت نام کنندگان الزامی می باشد.

- اعضای سازمان دانشجویان در دانشجویان دانشگاه فردوسی که از طریق پورتال دانشجویی خود در بخش فرهنگی و عضویت در تشکل های اسلامی، عضو سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی شده اند، از 100.000 ریال تخفیف بهره مند خواهند بود. و می توانند مبلغ 900.000 ریال را پرداخت نمایند.

- لازم به ذکر است هزینه تمام شده حضور هریک از شرکت کنندگان در این اردو بین 190 تا 210 هزار تومان می باشد که تنها مبلغ 100 هزار تومان آن توسط شرکت کنندگان پرداخت شده است و مابقی از محل اعتبارات دانشگاه فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی تامین می شود. لازم به ذکر است این اردو به صورت دانشجویی و در سطح دانشجویی برنامه ریزی شده است، لذا شرکت کنندگان می بایست انتظارات خود را با این سطح تطبیق دهند زیرا اردوهای مشابه غیر دانشجویی با هزینه های بسیار متفاوت برنامه ریزی و اجرا می شوند. پوسترهای ذیل تبلیغ اردوهایی مشابه برای کویر مصر و طبس در سطح شهر مشهد و تهران می باشند.


- علاقه مندان می توانند برنامه های آتی سازمان دانشجویان را از طریق کانال خبری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به آدرس https://telegram.me/sdjdir دنبال نمایند.

 

- تعدادی از عکس های سال گذشته جهت آشنایی بیشتر دوستان با فضای اردو در ادامه آمده است :

 

 

 

 

 

 

 

 



جهت ثبت نام در اردوی دریای خاک اینجا را کلیک کنید