آغاز طرح دانشجویی آواز الفبا

6 ارديبهشت 1396

آغاز طرح دانشجویی آواز الفبا

در پی بازدید اعضای کانون اردوهای جهادی مهرباران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی از روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان و به خصوص شهرستان کنارک، پس از مشورت های صورت گرفته با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنارک و همچنین تعدادی از خیرین مدرسه ساز، در نظر داریم تا با همراهی و همیاری خیرین، ساخت مدرسه ای در روستای بیراگند شهرستان کنارک را آغاز نماییم. این روستا با دارا بودن بیش از 30 دانش آموز فاقد فضای آموزشی می باشد و دانش آموزان در کپر تحصیل می کنند .

برآورد ساخت این مدرسه با مشورت سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنارک، حدود 100 میلیون تومان است که برای تامین آن، به 4000 سهم 25 هزار تومانی تقسیم شده است. شما فرهیخته عزیز می توانید در صورت تمایل، حتی با پرداخت یک سهم در این امر خیر سهیم شوید.

شماره کارت 6037691628090334 در بانک صادرات به این امر اختصاص داده شده است. در صورت تمایل مشخصات مبلغ واریزی خود را جهت ثبت در سیستم سازمان دانشجویان به شماره پیامک «30007650006428» اطلاع دهید.

 

همچنین از آغاز تا انتهای پروژه می توانید جزئیات اجرایی اعم از تصاویر منطقه، پلان پیشنهادی، کمک‏های جمع شده، فرایند آغاز کار عمرانی و ... را از طریق کانال تلگرامی آواز الفبا (@avazalefba) دنبال نمایید.