بهره برداری از پروژه «آواز الفبا»

26 آبان 1397

بهره برداری از پروژه «آواز الفبا»

مربع، يک مثلث روش، يک دودكش. اين گونه يك خانه می‌كشيديم با دست‌های كوچكمان. چند تا گل هم به جای باغچه. خط‌هايي به شكل باران يا دايره‌ای به جای خورشيد. ناممان را كه بالاش می‌نوشتيم كار ديگر تمام شده‌بود. صفحه سفيد كاغذ چه بخشنده بود. فقط كافی بود تصور كنيم. صفحه كاغذ اما هنوز هم بخشنده‌است. نيست؟راستش را بخواهيد ما هنوز هم نمی‌خواهيم بزرگ باشيم و به همين سادگی رويا می‌بافيم. ما جهان واقعی را به شكلی كه هست چندان دوست نداريم. باور كنيد رويای كوچک ما حالا به شكل مدرسه‌ای در دل دشت درآمده‌است. اسمش را گذاشته‌ايم «آواز الفبا». مدرسه‌ای كه دو سال پيش فقط يك خيال لرزان بود.
ما باز هم رويا خواهيم بافت. باز هم مدرسه خواهيم كشيد يا هر چه فكر كنيم زيباست. هر چه فكر كنيم اين دنيا كم دارد و بايد بهش اضافه كرد. كنار ما بمانيد. بدون شما رويايي باقي نخواهدماند. بدون شما نمی‌شود ديگر به كودكی بازگشت و در جهان واقعي نقشی كشيد.بیایید كودک بمانيم و باز هم نقاشی كنيم.

با لطف خداوند متعال و همراهی دوستان و خیرین، پروژه دبستان "آواز الفبا" که از اردیبهشت ۹۶ با فراخوان جمع آوری کمک خیرین با سهم های ۲۵۰۰۰ تومانی آغاز شده بود و از اسفند ۹۶ وارد فاز اجرایی و عمرانی شده بود، پیش از آغاز سال تحصیلی با هزینه تمام شده ۶۱ میلیون تومان به اتمام رسید و دانش آموزان روستای بیراگوند سیستان و بلوچستان به جای مدرسه کپری گذشته خود، سال تحصیلی جدید را در دبستان "آواز الفبا" آغاز کردند.
همراهی بیش از ۲۰۰ نفر از خیرین با مبالغ مختلف از یک سهم تا ده ها سهم، نشانه اعتماد به مجموعه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و مایه مباهات ماست.
خدا را شاکریم که این پروژه در یکی از دورافتاده ترین و محروم ترین نقاط کشور، توسط مجموعه ای دانشجویی با موفقیت به پایان رسید.
از کلیه دوستانیکه به هر نحوی در تبلیغات، کمک های نقدی و کارهای اجرایی و ... با ما همراهی کردند کمال تشکر را داریم.
در پناه ایزد منان موفق باشید و نیک اندیش بمانید.