کارگاه آموزش گزارش‌‌نویسی

16 بهمن 1399

کارگاه آموزش گزارش‌‌نویسی

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کارگاه گزارش نویسی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار می گردد

از آنجاکه رسانه‌ها جزء مراکز اصلی تأثیرگذار هر انقلاب هستند؛ پس رسانه‌ها می‌توانند در آسیب رساندن یا جلوگیری از آسیب رسیدن به انقلاب سهم بسزایی داشته باشند.

کارکرد رسانه ها به قدری مهم و آسیب های آن به قدری جدی هستند که عموم رهبران نهضت ها و نظام ها را به توصیه و تاکیدهای پی در پی وادار می سازد. اگر در جایی شنیده باشیم که امام خمینی(ره) فرموده اند: «از دانشگاه همه امور اصلاح می شود» و در جای دیگر دریافته باشیم که رسانه ها، دانشگاهی بزرگ و سراسری هستند، نتیجه ای قاطع به دست می آوریم که از رسانه های یک کشور است که امور آن اصلاح می‌گردد.

چون خبر به تنهایی قادر به اقناع مخاطبان و تامین کننده نیازهای اطلاعاتی آن‌ها نیست، بنابراین محصولی فراتر و کامل‌تر از خبر که بتواند علل، عوامل و جزئیات رویدادها و تحولات را بررسی و موشکافی نماید گزارش‌نویسی از اهمیت زیادی در هنر روزنامه نگاری برخوردار می‌باشد .

از این رو سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با برگزاری ‌کارگاه گزارش‌نویسی در دوره فشرده با تدریس استاد مجید فکری یکی از مدرسین فرهیخته دانشگاه اقدام به آموزش اصول و قواعد گزارش‌نویسی به دانشجویان و خبرنگاران کرد.

کارگاه به دو صورت حضوری و مجازی در نرم افزار Adobe connect برگزار می‌گردد .

تاریخ شروع کلاس ها ۲۵ بهمن لغایت ۳۰ بهمن

 ساعت ۱۸ الی ۲۰

محل برگزاری کارگاه: دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

هزینه شرکت در کارگاه

برای دانشجویان مبلغ ۵۰ هزار تومان

و برای عموم علاقه‌مندان ۱۰۰ هزار تومان

 

لینک ثبت‌نام ویژه دانشجویان

 

لینک ثبت‌نام ویژه عموم‌ مردم