نشست منطقه یک کشوری باشگاه دانشجویان حامی منابع طبیعی و محیط زیست

9 ارديبهشت 1398

نشست منطقه یک کشوری باشگاه دانشجویان حامی منابع طبیعی و محیط زیست

نشست منطقه یک کشوری باشگاه دانشجویان حامی منابع طبیعی و محیط زیست به میزبانی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد.
دانشجویان استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان مهمان این نشست بودند.
در این نشست که صبح دیروز در محل آمفی تاتر دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست برگزار شد، مهندس علیرضا حاتمی (معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی)، دکتر محمدتقی دستورانی (رییس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد)، آقای شاکر مزینانی (مدیر فعالیت‌های داوطلبانه باشگاه) بعنوان سخنران حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
همچنین در ادامه دو کارگاه تخصصی در نوبت قبل از ظهر برای شرکت کنندگان در نشست ارایه شد. کارگاه تخصصی با موضوع “ مدیریت ریسک با اشاره به سیل های اخیر در ایران” توسط جناب آقای دکتر اکبری (عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی) ارائه شد. کارگاه تخصصی دیگر نیز با موضوع “ بررسی باید های و نباید های شروع یک استارت آپ و کسب و کار” توسط جناب آقای حمید چرم فروشان ارائه شد.
در ادامه نشست و در بخش پایانی کاندیداهای شورای مرکزی منطقه ۱ به معرفی خود پرداخته و سپس انتخابات شورای مرکزی انجام گرفت، که افراد زیر به عنوان دبیر و شورای مرکزی منطقه برای یکسال انتخاب شدند:

۱. عالیه خالقی (دبیر)- دانشگاه فردوسی مشهد

۲. مریم شاهرخی – دانشگاه تربت حیدریه

۳. - فریده آزادی منش - دانشگاه صنعتی بجنورد

۴. بهروز شفاعتی- موششه آموزش عالی کاشمر

۵. سید شهاب مفیدی- دانشگاه صنعتی شاهرود

۶. فرامرز کلاته- دانشگاه حکیم سبزواری

۷. سارا چوبدار- دانشگاه علوم پزشکی بجنورد